تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۱۹۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون خرید فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه نقشه راه تولید و توسعه خود را به درستی ترسیم کرده است

فولاد مبارکه نقشه راه تولید و توسعه خود را به درستی ترسیم کرده است
‌می‌متالز - مصطفی عطایی‌پور، معاون خرید فولاد مبارکه در حاشیه کنفرانس بین‌المللی فولاد و مواد اولیه دبی گفت: فولاد مبارکه نقشه راه تولید و توسعه خود را به‌ درستی ترسیم کرده و مسیر روشنی را برای طراحی و تولید محصولات جدید در آینده متصور است.

به گزارش می‌متالز، مصطفی عطایی‌پور، معاون خرید فولاد مبارکه در حاشیه کنفرانس بین‌المللی فولاد و مواد اولیه دبی اظهار کرد: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در حوزه تخصصی صنعت جهانی فولاد و بررسی چالش‌های این صنعت بسیار ارزشمند است و حضور فولادسازان کشورمان در این رویداد‌های بین‌المللی جهت تبادل اطلاعات و تجربیات امری ضروری است.

وی افزود: ارائه راهکار‌های مختلف برای رفع موانع و چالش‌های صنعت فولاد در چنین کنفرانس‌هایی می‌تواند کمک زیادی به صنایع فولادی داشته باشد.

معاون خرید فولاد مبارکه به افق پیش روی شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه نقشه راه تولید و توسعه خود را به‌ درستی ترسیم کرده و مسیر روشنی را برای طراحی و تولید محصولات جدید در آینده متصور است.

عطایی‌پور خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در راستای تحقق صنعت سبز نیز گام‌های مثبتی برداشته و برای استفاده انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی داشته است که چندین برابر این سرمایه‌گذاری‌ها قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور بازگشت خواهد شد؛ امروز مساله فروآلیاژ‌ها نیز ازجمله مباحثی است که برای فولادسازان دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده