تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۲۴۱۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس:

سهامداران منتظر رشد شاخص بورس با حضور وزیر اقتصاد باشند/ پیش بینی رای بالا

‌می‌متالز - نماینده مجلس با پیش بینی رای بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: انتظار می‌رود با حضور خاندوزی در وزارت اقتصاد، رشد مطلوب و منطقی شاخص بورس شروع می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محسن علیزاده با پیش بینی رای بالای نمایندگان مجلس برای حضور احسان خاندوزی در وزارت اقتصاد به برنامه‌ها و توانایی‌های وی برای رفع مشکلات اقتصاد اشاره کرد و گفت: خاندوزی اطلاعات زیادی از اقتصاد کلان دارد و طرح‌های بسیار مثبتی مطرح کرده و پایه گذار مالیات بر عایدی سرمایه و خانه‌های خالی است و طرح‌های دیگری نیز دارد.

وی ادامه داد: به طور حتم با اجرای دیگر برنامه و طرح‌های وی، وضعیت اقتصادی بهبود خواهد یافت و زمینه ساماندهی به حوزه‌های مختلف اقتصادی فراهم خواهد شد. علاوه بر این وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد، تحقیقات عمیقی درباره حوزه وزارت اقتصاد و سازمان بورس انجام داده و رویکرد‌های مثبتی نسبت به بورس دارد و می‌تواند کمک شایانی کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس افزود: بنابراین انتظار می‌رود با حضور خاندوزی در وزارت اقتصاد، رشد مطلوب و منطقی شاخص بورس شروع شود. فعالان بازارسرمایه نیز به حضور وی در وزارت اقتصاد تمایل نشان داده اند که نشان‌دهنده آغاز ایجاد اعتماد است. چرا که برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد نسبت به بازار سرمایه و نگاه کلی وی به تامین مالی می‌تواند کمک کننده تعیین مسیر معاملات بازار باشد.

به گفته علیزاده با شروع به کار وی در وزارت اقتصاد می‌توان شاهد عملکرد مثبت در اقتصاد و معاملات بازارسرمایه بود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده