تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۱۱۹۰
کد خبر: ۲۶۱۳۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه ۱۱ ساله زیرمجموعه تجلی اعلام شد

‌می‌متالز - علی پناهی به معرفی پروژه‌های شرکت سپهر تجلی ایرانیان می‌پردازد.

به گزارش می‌متالز، علی پناهی، مدیر عامل شرکت سپهر تجلی ایرانیان با اشاره به اینکه علاوه بر فعالیت در صنایع بالادستی با ورود به اکتشاف و بهره‌برداری در بخش معدن به نیاز‌های توسعه‌ای و زیرساختی شرکت پاسخ می‌دهیم، گفت: ماموریت ما در این قسمت راه‌اندازی و بهره‌برداری از معادنی است که جزء طرح‌های استراتژیک شرکت هستند.

وی ضمن بیان اینکه برای بهره‌برداری از این معادن زمان‌بندی خاصی ایجاد شده است، گفت: مجموعه تجلی با متمرکز کردن مدیران با تجربه در بخش معدن به دنبال پیشبرد طرح‌های استراتژیک است. اولین ورود شرکت در بخش زغال سنگ به معدن گلندرود برمی‌گردد که متعلق به " ایمیدرو " بوده و "تجلی" با شرکت در مناقصه صاحب آن شد.

علی پناهی با اشاره به پروژه‌هایی که شرکت به آن‌ها ورود کرده است، ادامه داد: در درجه اول بیشتر سعی کردیم تمرکزمان بر تامین نیاز مجموعه تجلی و شرکت توسعه معادن و فلزات باشد. زغال سنگ به عنوان یکی از مواد معدنی و مورد نیاز شرکت برای تولید کک در صنعت فولادسازی مورد توجه است.

وی با اشاره به فرصت یک ساله آماده‌سازی معدن گلندرود بیان کرد: با توجه به اینکه در ایران روی معادن به شکل مکانیزه کار نشده است و جای کار بیشتری در این حوزه احساس می‌شود در تلاش هستیم برای بهره‌برداری، از تجربه سایر کشور‌ها نیز استفاده کنیم.

پناهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در قرارداد اکتشاف و بهره‌برداری که بسته شده است، برای سال اول ۱۰ هزار تن و برای ۱۱ سال بعدی، سالی ۵۰ هزار تن زغال سنگ تولید و برداشت می‌کنیم.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده