تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۶۹۸۶۱
سرویس خبر : متالورژی و مواد
گزارش شرکت فرآورده‌های نسوز آذر نشان می‌دهد؛

فروش ۱۳۲۳ میلیارد ریالی «کاذر» در ۴ ماهه ۱۴۰۱

‌می‌متالز - شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در ۴ ماهه سال جاری حدود ۱۳۲۳ میلیارد ریال و در تیرماه سال جاری برابر با ۲۰۰.۹ میلیارد ریال فروش داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرآورده‌های نسوز آذر که با نماد «کاذر» در بازار سرمایه در حال معامله است وضعیت فروش خود از ابتدای سال جاری تاکنون را در سامانه کدال اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۴ میلیارد ریال محصولات نسوز شکل‌دار فروش داشته است. همچنین در تیرماه نیز این شرکت ۱۲۹ میلیارد ریال از این محصول را به فروش رسانده است.

شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در حوزه محصولات نسوز بی شکل نیز فعالیت خوبی داشته است و از ابتدای سال تا کنون ۴۵۹.۷ میلیارد ریال از این محصول فروخته است. در تیر ماه نیز ۶۲.۰۵ میلیارد ریال از این محصول به فروش رفته است.

در بخش خردایش و دانه‌بندی نیز از ابتدای سال تاکنون ۶۹.۱ میلیارد ریال و در تیر ماه ۹.۷ میلیارد ریال درآمد برای کاذر ثبت شده است.

گزارش کدال این شرکت نشان می‌دهد ارزش فروش سایر محصولات این شرکت نیز برابر با ۱۸۵ میلیون ریال و در تیرماه ۲۴ میلیون ریال بوده است.

بر اساس موارد فوق، جمع فروش داخلی شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون برابر با ۱۳۲۳ میلیارد ریال و در تیرماه سال جاری برابر با ۲۰۰.۹ میلیارد ریال بوده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده