تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۹۰۸۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با دومین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح صنعتی در مازندران

‌می‌متالز - سرپرست سازمان صنعت مازندران گفت: به مناسب دهه فجر امسال ۱۵ طرح صنعتی به ارزش ۹۴۸ میلیارد تومان در مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، سرپرست سازمان صمت مازندران امروز در آئین افتتاحیه ۱۵ طرح صنعتی در مازندران با اشاره به اینکه این طرح صنعتی به ارزش ۹۴۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه روغن خوراکی با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانک ملی ایران در مدت یکسال ساخته شده و برای حدود ۵۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.

محمد حسن صبوری دیلمی با بیان اینکه پروژه‌های صنعتی افتتاح شده دهه فجر را مربوط به شهر‌های آمل، نکا، سوادکوه، عباس آباد، بابلسر، سوادکوه شمالی و قائمشهر اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی یک پروژه صنعتی هم در شهرستان نوشهر آغاز می‌شود.

وی از صدور ۱۳۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد ریالی بخش خصوصی در سال‌جاری خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۲۱۸۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک این ایام، گفت: به تعبیر رهبری کشور بدون فعالیت بنگاه‌های خصوصی اداره نخواهد شد و باید از تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی باید حمایت شود.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را ایجاد شکاف بین مدیران و تولیدکنندگان به‌کار گرفته است افزود: برای رونق اقتصاد صنعتی باید همگان تلاش وافری برای شکوفایی اقتصادی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده