تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۲۹۳۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی بابایی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق:

۳۱ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال پایدار در بودجه سال آینده اختصاص یافت

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اختصاص ۳۱ همت برای حمایت از تولید و اشتغال پایدار در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا حاجی‌بابایی، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در زمینه اشتغال‌زایی و رشد تولید گفت: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی تبصره دو لایحه بودجه مصوب کرد که ۳۱ همت - هر استانی یک همت- منابع در اختیار شورای اشتغال قرار گیرد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرو این مصوبه شورای اشتغال و شورای برنامه‌ریزی استان‌ها مکلفند این منابع را با مشارکت بانک‌ها به چند برابر افزایش داده و در اختیار اشتغال استان‌ها قرار دهند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه با لحاظ تسهیلات بانکی که اضافه می‌شود، ۳۵ همت از این منابع برای کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافت، گفت: در مجموع حدود ۱۲۰ همت تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال به استان‌ها اختصاص پیدا می‌کند که برای اشتغال‌زایی بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اقشار مختلف و اشتغال خانگی و فردی هزینه شود.

حاجی بابایی بیان کرد: همچنین پیرو این مصوبه، تمام بودجه اشتغالزایی به میزان ۳۱ همت به صورت صدرصد تخصیص یافته تلقی شده و هر یک ماه یک بار باید توزیع و پایان آذرماه باید به اتمام برسد بنابراین این مصوبه یکی از بهترین مصوبات کمیسیون تلفیق محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده