تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۳۲۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشست هم اندیشی و سیاستگذاری بیست‌ویکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی» برگزار شد

‌می‌متالز - بیست و یکمین جشنواره «تولید ملی-افتخار ملی» به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور و سخنرانی مقام‌های عالی‌رتبه و بزرگان تولید و تجارت همراه با تقدیر از مدیران واحد‌های برتر صنعتی و تولیدی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در این راستا نشست هم اندیشی و سیاستگذاری با اصحاب رسانه و پیش‌رویداد بیست و یکمین جشنواره «تولیدملی-افتخار ملی» برگزار شد.

در این نشست محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی کشور و پتانسیل تولید در حوزه‌های مختلف تولیدی از جمله صنایع غذایی، لوازم‌خانگی، فولاد و... بر همراهی رسانه‌ها در جهت معرفی تولیدات داخلی و ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی تاکید کرد. آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت نیز با تاکید بر افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد به نقش رسانه‌ها در حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد.

در ادامه این نشست، علی ملایی، دبیر جشنواره «تولید ملی- افتخار ملی» با بیان اینکه بیستمین جشنواره «تولید ملی - افتخار ملی» با هدف اثربخشی و ارتقای نقش بخش خصوصی در راستای رونق رشد و شکوفایی اقتصادی، از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت وزارت صمت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این جشنواره ضمن سخنرانی مقامات کشوری، مدیران ارشد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در خصوص فرصت‌های تولید و مطالبات و چالش‌های بخش خصوصی، از شرکت‌های برتر که براساس طبقه بندی کد‌های ISIC مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته اند تقدیر خواهد شد.

به گفته وی بررسی و ارزیابی شرکت‌های منتخب به صورت خوداظهاری و براساس میزان پیشرفت شرکت‌ها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته و تلاش شده تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکت‌ها در نظر گرفته شود.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده