تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۵۰۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه ستاد اربعین تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه باشکوه‌تر و شایسته به زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در جلسه ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور جمعی از معاونین، مدیران مجتمع‌های تولیدی و همچنین اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: راه امام حسین (ع) و منش ایشان باید الگوی رفتار و کردار همه ما باشد. انشاءالله در ایام اربعین امسال شرکت ملی صنایع مس ایران بتواند خدمت‌گزار شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

وی تصریح کرد: از آنجا که راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی است، باید دقت داشت که در برنامه‌ریزی‌ها به همه جزئیات توجه شود و هر موکب بر اساس شرح وظایف و خدماتی که قرار است به زائرین عزیز ارائه کند، کم و کاستی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: اگرچه در بحث خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی برای اسکان، پخت غذا و مسائل بهداشتی زائران بسیار مهم است، اما به همان اندازه هم باید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دقت داشت تا فضای معنوی این ایام به بهترین شکل حفظ شود.

وی در ادامه به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای موضوعات درمانی زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا و خیل جمعیت زائران، بحث بهداشت و درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا انتظار می‌رود تدابیر لازم در این خصوص را هم مد نظر قرار دهند و هر طور که نیاز است، امکانات و تجهیزات لازم را در موکب‌ها مستقر کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به گزارشی که اعضای ستاد و مسوولان موکب‌ها در این جلسه ارائه کردند، برنامه‌ریزی بسیار خوبی در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و تقسیم وظایف و تنوع خدمات بر حسب مجتمع‌ها و مکان‌های مختلف تدوین و برای برگزاری مراسم اربعین امسال صورت گرفته است.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین