تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۳۳
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۳۴۵۵۷۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مراسم تجلیل از مدیران پروژه‌های مجتمع مس دره‌آلو

مراسم تجلیل از مدیران پروژه‌های مجتمع مس دره‌آلو
‌می‌متالز - ظهر چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ مراسمی با حضور دکتر «امیر حسن‌زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دکتر «حسین مدرس خیابانی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «یاسر سلیمانی» نماینده مردم بافت رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استانی و ملی مراسمی جهت تجلیل از مدیران پروژه‌های مجتمع مس دره‌آلو در محل این مجتمع برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مجتمع مس دره‌آلو در سوم تیرماه سال جاری توسط «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان و حضور ویدیو کنفرانسی «محمد مخبر» افتتاح شد.

حسن‌زاده گفت: ایجاد فاز‌های جدید توسعه در دست بررسی است و ان‌شاءالله به زودی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در حوزه اکتشافات شرکت ملی مس قوی وارد شده است و از این بابت از این مجموعه تشکر می‌کنیم، اما این مقدار قابل قبول نیست و باید به نسبت ظرفیت ذخایر افزایش یابد.

«امیر حسن‌زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان بیان کرد: مس ملی است و باید نگاه ملی به این ذخایر باشد و مجمتع‌های گوناگون این شرکت باید با اتحاد و همدلی این صنعت را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد: باید در پروژه‌ها از ظرفیت و توان داخلی و استانی استفاده شود و از جوانان توانمند داخل استان کرمان که دانش خوبی دارند برای ارتقاء این صنعت استفاده شود، همچنین باید از تولیدات داخل استان در پروژه‌ها استفاده شود.

در پایان این مراسم بازدیدی از این مجتمع و قسمت‌های مختلف آن انجام گرفت و تصمیماتی جهت ارتقا و افزایش تولید اتخاذ شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده