تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۶:۰۰
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۱۹۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید رئیس سازمان بازرسی از شرکت مس شهید باهنر

بازدید رئیس سازمان بازرسی از شرکت مس شهید باهنر
‌می‌متالز - ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شرکت مس شهید باهنر کرمان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، «ذبیح‌الله خداییان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعدازظهر سه‌شنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) در حاشیه سفر به استان کرمان از شرکت مس شهید باهنر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

در همین حال «احسان نمازی‌زاده» مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان اظهار داشت: برای تأمین قطعات روی دستگاه‌های تولیدی محصولات شرکت با مشکلاتی به‌علت تحریم‌های ظالمانه مواجه بودیم بنابراین با بهره‌گیری از توان فنی نیرو‌های شرکت موفق به تولید ۱۰۰ قطعه مورد نیاز با تکیه بر دانش‌بنیان‌ها شدیم.

وی بیان داشت: این ظرفیت در شرکت مس شهید باهنر وجود دارد که قطعات تولیدی ما تکثیر صنعتی شود و نیاز‌های صنایع در کشور را تأمین کند.

نمازی‌زاده عنوان کرد: در تأمین مواد اولیه مشکل داریم، زیرا زنجیره مس به‌ علت مشکلات سهام‌داری در این مجموعه هنوز شکل نگرفته است.

وی تصریح کرد: در حالی تولید یک میلیون تن کاتد مس در کشور دنبال می‌شود که نگاه به صنایع پایین‌دستی وجود ندارد و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا بتوان ظرفیت مجموعه‌های مانند مس شهید باهنر را افزایش داد.

وی همچنین نبود نیروی متخصص را از دیگر مشکلات برشمرد و بر تربیت و پرورش نیرو‌های ماهر تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس (کرمان)

عناوین برگزیده