تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۰۷۶۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار یزد در همایش تامین مالی این استان:

تحقق برنامه «یزد نوین» با استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه

‌می‌متالز - مهران فاطمی گفت: برای رسیدن به برنامه تحولی توسعه یزد نوین باید با توجه به اهمیت موضوع و سرمایه‌های موجود از بورس و بازار سرمایه استفاده کرد.

به گزارش می‌متالز، مهران فاطمی استاندار یزد در همایش تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از بازار سرمایه گفت: تنوع بخشی تامین مالی طرح‌های اقتصادی با افزایش سطح دانش فعالان این حوزه و مردم باید نسبت به گذشته افزایش یابد.

وی افزود: برای رسیدن به برنامه تحولی توسعه یزد نوین باید با توجه به اهمیت موضوع و سرمایه‌های موجود از بورس و بازار سرمایه استفاده کرد.

استاندار یزد بیان کرد: با تنوع بخشی در روش‌های جذب سرمایه می‌توان به اجرایی شدن بهتر یزد نوین و کمک به توسعه استان با همکاری بخش اقتصادی و ظرفیت بازار سرمایه کمک کرد.

وی در ادامه گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و فرهنگی و اقتصادی، نوسازی بنگاه‌ها و احداث واحد‌های جدید مورد نیاز باید بیش از گذشته در استان بهره گرفت.

فاطمی گفت: هوشمندسازی فعالیت‌های اقتصادی، تکمیل واحد‌های نیمه فعال اقتصادی، راه‌اندازی واحد‌های راکد و توسعه گردشگری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان باید جدی گرفته شود.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف اقتصادی باید بیش از گذشته به بازار سرمایه و بورس، کمک و به شکل‌گیری نهاد‌های تامین مالی و سرمایه اقدام کرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: برای افزایش سطح دانش مردم به خصوص فعالان اقتصادی نسبت به تامین مالی طرح‌های اقتصادی باید در استان بهتر و بیشتر تلاش شود.

وی گفت: مدیران و کارکنان برنامه‌ریز در حوزه اقتصادی نقش محوری در آشنایی مردم و علاقه‌مندان در این حوزه مهم دارند و باید همه وظایف خود را انجام دهند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده