تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۰۸۵۹
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران عنوان کرد؛

پست برق سیار شهرک صنعتی دماوند به بهره‌برداری می‌رسد

پست برق سیار شهرک صنعتی دماوند به بهره‌برداری می‌رسد
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: با هدف تعدیل بار و همین طور تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع منطقه شمال شرق تهران، پست سیار دماوند ۲، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، «فرهاد شبیهی» مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه افتتاح و بهره‌برداری از ترانس جدید پست سیار دماوند ۲ را در تأمین برق پایدار صنایع این شهرک تأثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: با در مدار قرار گرفتن این پست به ظرفیت ۳۰ مگاولت‌آمپر، امکان تعدیل بار و همینطور تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع بیش از گذشته فراهم شده است.

وی با تاکید بر نقش مؤثر و اهمیت اجرای این طرح‌ها، اظهار داشت: برق منطقه‌ای تهران برای تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکان صنعتی، چندین پروژه شهرک صنعتی را در برنامه دارد که در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و از طرفی در بلندمدت زیرساخت مناسبی برای شهرک‌های صنعتی دماوند نیز ایجاد خواهد شد.

شبیهی تاکید کرد: پروژه تعویض و جایگزینی ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپر به جای ترانس ۱٥ مگاولت‌آمپر موجود قبلی و افزایش ظرفیت پست برق سیار شهرک صنعتی دماوند با استفاده از تجهیزات ساخت داخل و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مدت کوتاه یکی از طرح‌های مهم شرکت برق منطقه‌ای تهران است.

وی در رابطه با مشارکت قابل توجه صنایع به منظور مدیریت بار در تابستان جاری خاطرنشان کرد: قدردان همکاری و تعامل صنایع با صنعت برق هستیم و امیدواریم با توجه به ایجاد ظرفیت‌های لازم در بخش تولید و همکاری و مدیریت مصرف در بخش خانگی به یاری خداوند تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده