تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۲۷
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۴۴۳۹۷
سرویس خبر : اجتماعی
امام جمعه شهرستان جاجرم:

انتخابات مهترین مساله منطقه‌ای و بین‌المللی در کشور است

‌می‌متالز - امام جمعه شهرستان جاجرم انتخابات را مهترین مساله منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و بر مشارکت حداکثری در این رویداد مهم تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هوشمندنژاد در جلسه جهاد تبیین (بصیرت‌افزایی انتخابات) با حضور در جمع مدیران و روسای شرکت آلومینای ایران افزود: مردم و فرهنگ یک جامعه از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت یک کشور هستند که دشمن سالهاست ایدئولوژی، فرهنگ و هنجار‌های حاکم بر جامعه اسلامی را هدف گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن با تلاش و هزینه‌های هنگفت از طریق رسانه‌های غربی برای تغییر باورها، کاهش این سرمایه اجتماعی را دنبال می‌کند که می‌طلبد در مقابله با دشمن حساسیت و جدیت و مراقبت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال اعمال نفوذ و تغییر رفتار جمهوری اسلامی و تضعیف اقتدار نظام است و برنامه‌ریزی برای جنگ شناختی و ترکیبی سخت‌تر شده است ولی کشور با تکیه بر وحدت مردم و با تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری در مقابل تمام توطئه‌های دشمن با قدرت پیش می‌رود.

وی با تشریح اقدامات ارزشمند رئیس جمهور شهید برای عضویت در شانگهای، گروه بریکس و اکو، اظهارداشت: این سیاست‌های خارجی و بین‌المللی موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در منطقه شده است که دشمن نیز به دنبال تضعیف این نقاط قوت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هوشمندنژاد ادامه داد: میزان مشارکت مردم در انتخابات، انعکاس قابل توجهی در جهان دارد و توسط کشور‌های سلطه رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی نتیجه‌ی مهم مشارکت در انتخابات، افزایش مشروعیت و اعتبار بین‌المللی ایران است، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای روی کار آوردن رئیس جمهوری است که علاوه بر پیگیری مسائل مردم بر اساس مصلحت، عزت و حکمت پیش برود و در اولویت‌های سیاست خارجی آن، عقلانیت سیاسی در پیگیری منافع ملی مردم ایران و حفظ اقتدار ملی، در صدر راهبرد‌های دولت او قرار گیرد.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت آلومینای ایران نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، بر حضور تمامی آحاد جامعه در این جریان بزرگ سیاسی کشور برای مشارکت در تعیین آینده کشور با انتخاب آگاهانه تاکید کرد.

عناوین برگزیده
فاکتور سیاست برای اقتصاد
موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی در میزگرد گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» بررسی کردند؛ دولت جدید چگونه موفق خواهد شد؟

فاکتور سیاست برای اقتصاد