تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۴:۳۸
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۴۳۲۰۵
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» در پی راه‌یابی تیم فوتبال «چادرملو» به لیگ برتر

‌می‌متالز - تیم فوتبال «چادرملو اردکان» به لیگ برتر فوتبال کشورمان صعود کرد و با پیروزی مقابل «دریای بابل» پس از ۱۹ سال استان یزد را صاحب یک نماینده لیگ برتری کرد.

به گزارش می‌متالز، در پی راه‌یابی تیم فوتبال باشگاه ورزشی «چادرملو» به لیگ برتر کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی کسب این موفقیت را به مدیرعامل باشگاه ورزشی، اعضا هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال و هواداران پرشور این تیم تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

صعود مقتدرانه تیم فوتبال «چادرملو اردکان» به لیگ برتر فوتبال کشور را به مدیرعامل و اعضا هیات مدیره باشگاه و تمامی بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم فوتبال چادرملو اردکان صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

بی‌تردید کسب این افتخار پس از سال‌ها در استان یزد، حاصل تلاش، اراده پولادین و شایستگی کلیه دست‌اندرکاران و ورزشکاران مجموعه باشگاه ورزشی چادرملو و حمایت‌های مسوولان دلسوز استان و شهرستان بوده است.

امید می‌رود روند موفقیت‌های این تیم با همیت و انسجام هم‌چنان تداوم یابد و موجبات نشاط مردم شریف اردکان و استان یزد و کلیه کارکنان سخت‌کوش مجموعه‌های معدنی و صنعتی چادرملو را فراهم نماید.

سربلند و پیروز باشید.

عناوین برگزیده