تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۴۶۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

‌می‌متالز - «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) در پیامی روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، در بخشی از این پیام آمده است:

نام‌گذاری دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نشانگر جایگاه مهم معدن در اقتصاد کشور است. رونق و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) به لطف خداوند متعال و همت والای متخصصان ایرانی جزء ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی است که در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در بخش کنسانتره و گندله‌سازی در غرب کشور فعالیت می‌کند و گام‌های سترگی در راستای توسعه صنعت و معدن کشور برداشته است. همچنین برنامه‌های توسعه‌ای در استان‌های کردستان و همدان را در دست اقدام دارد که این افتخارات، مدیون همه کارگران و متخصصان و مدیران شرکت است.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن و صنعتگران پرتلاش و همچنین پرسنل سخت‌کوش شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تبریک می‌گویم.

سیدعلیرضا موسوی

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور)

پیام تبریک مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی صبانور به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد