تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۴۱۵۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ میدکو در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

‌می‌متالز - «علی‌اصغر پورمند» مدیرعامل هلدینگ میدکو، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسوولین نظام در سانحه هوایی آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک روایت از شهید سیدابراهیم رئیسی خادم زائرین آقا امام رضا علیه‌السلام در کسوت ریاست جمهوری:

در اواخر خردادماه سال ۱۴۰۲ قرار بود چند پروژه از زنجیره فولاد و نیروگاه سیکل ترکیبی (بخش گازی) توسط ریاست محترم جمهوری در مجتمع بوتیا (کرمان) مربوط به شرکت میدکو به طور رسمی افتتاح شود.

مقدمات کار برای روز جمعه ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ آماده شده بود یک روز قبل از موعد مقرّر دست‌اندرکاران مربوط اطلاع دادند که به دلیل فشردگی برنامه‌ها، افتتاح بوتیا از طریق ویدیو کنفرانس و در شهرستان بم انجام خواهد شد. بنده هم عدم موافقت خود را اعلام کرده و موضوع خاتمه یافت.

اما در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ساعت ۲۴ وزیر محترم نیرو با اینجانب تماس تلفنی داشته و فرمودند جناب آقای رئیس‌جمهور در کنترل برنامه روز جمعه در کرمان فرمودند افتتاح را در مجتمع بوتیا به صورت حضوری انجام خواهند داد. زمان کوتاه بود ولی با تفضل خداوند متعال در روز جمعه ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ با تشریف‌فرمایی ایشان و هیات همراه افتتاح به صورت رسمی و حضوری انجام شد.

اصل عرایض بنده از این به بعد است:

شرکت میدکو صد در صد خصوصی است و مدیرعامل آن کارمند دولت نیست لاکن ریاست محترم جمهوری برنامه‌های خود را طوری تنظیم می‌فرمایند تا خواسته این حقیر تحقق یابد.

مدت‌ها به تصمیم ایشان در این خصوص فکر می‌کردم تا در شهادت ایشان به جمع‌بندی رسیدم او ولایت‌مدار با اخلاص و خادم بود این را از کسوت خادمی زائرین امام رضا علیه‌السلام آموخته بود. به نظرم ایشان همان سبک مدیریت قبل خود را داشتند. با این تفاوت که گستره حرم به تمامی کشور توسعه پیدا کرده بود.

او سرزمین اسلامی ایران را حرم و مردم را زائرین این حرم می‌داند و این حرم امام و ولی دارد و او در چهارچوب ولایت‌پذیری و با اخلاص، خدمت‌گزار مردم است.

برای خود در هر کسوتی شأنی غیر از خدمت‌گزاری قائل نیست و این سبک مدیریت ادامه همان سبک مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی است و به همین دلیل شهدا همواره زنده هستند.

اینجانب شهادت ریاست محترم جمهوری آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری و تمامی مردم وفادار کشورمان تسلیت عرض می‌کنم.

به امید روزی که این سبک مدیریت مورد اهتمام همه مدیران کشور اعم از دولتی و خصوصی قرار گیرد.

علی‌اصغر پورمند

مدیرعامل هلدینگ میدکو

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ میدکو در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده