تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۳۹۱۰
سرویس خبر : انرژی
با هدف تسهیل توسعه صنایع پایین‌دستی و رفع تنگنا‌های تولید شرکت‌های وابسته؛

مدیران و کارشناسان پتروشیمی بندر امام از شرکت‌های مشتریان مستقر در اصفهان بازدید کردند

‌می‌متالز - در جریان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست، مدیران و کارشناسان ارشد شرکت پتروشیمی بندر امام با انجام بازدید‌هایی از شرکت‌های واقع در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، فرآیند‌های تولیدی و چالش‌های موجود در این واحد‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش می‌متالز، در جریان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست، مدیران و کارشناسان ارشد شرکت پتروشیمی بندر امام از شرکت‌های مشتریان مستقر در شهرک‌های صنعتی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدیدها، فرآیند‌های تولیدی و چالش‌های موجود واحد‌های تولیدی وابسته مورد ارزیابی قرار گرفت و رفع موانع تولید در صنایع پایین‌دستی و زمینه‌های لازم برای افزایش ارزآوری و بهبود عملکرد شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، این بازدید‌ها بخشی از برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت پتروشیمی بندر امام برای تقویت زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی و حمایت از توسعه پایدار صنایع وابسته به آن است که با توجه به اهمیت صنایع پایین‌دستی در اقتصاد ملی و نقش آنها در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، شرکت پتروشیمی بندر امام خود را متعهد به ارائه حمایت‌های لازم جهت رفع چالش‌ها و تسهیل فرآیند‌های تولیدی در این بخش می‌داند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده